Morgen... - Reisverslag uit Goudriaan, Nederland van Werkvakantie Goudriaan - WaarBenJij.nu Morgen... - Reisverslag uit Goudriaan, Nederland van Werkvakantie Goudriaan - WaarBenJij.nu

Morgen...

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Werkvakantie

17 Juli 2015 | Nederland, Goudriaan

Van 'volgend jaar gaan we op werkvakantie naar Moldavië' naar 'volgende maand' naar 'volgende week' naar 'morgen'! Want jawel; MORGEN gaan we op werkvakantie naar Moldavië! Het klinkt nog erg onwerkelijk eigenlijk... Wat hebben we er lang naar toe geleefd en wat hebben we er zin in. Tenminste, mét een beetje gezonde spanning natuurlijk want dat horen we de laatste week ook wel van de jongeren. Want hoe zal het er nu precies zijn? Door de vele verhalen hebben we ons een beeld gevormd maar ... bij ieder verhaal moeten we dat beeld weer aanpassen... Want is het ontbijt, wat de lokale vrouwen voor ons klaarmaken, nu juist heel erg lekker of moet je écht wel je eigen pindakaas meenemen? En is het er nu drukkend warm of is de warmte veel beter te doen dan hier? Er zit maar één ding op: we gaan het zelf ontdekken. ;-) Morgen begint ons grote avontuur om 05.15 uur in Kerkzicht. Om 05.45 uur worden we vervolgens opgehaald door een bus, die ons naar Schiphol zal brengen. En om 09.25 uur vliegen we met KLM (vluchtnummer KL1373) naar Boekarest (Roemenië). Om 13.10 uur zullen we daar landen (in Nederland is het dan nog maar 12.10 uur) en op zoek gaan naar onze koffers, iets te eten én nog belangrijker: naar onze buschauffeur. Want er staat ons dan nog een busreis van ca. 7 uur te wachten. Of nog langer als de grensovergang Roemenië - Moldavië nog langer dan de gebruikelijke 2 uur zal duren... Maar dan zijn we morgenavond eindelijk op de plaats van bestemming; het dorpje Borceag in het zuiden van Moldavië. Hoe zal het er uit zien? In welke gastgezinnen komen we terecht? Zal het lukken om een beetje te slapen die eerste nacht? We gaan het allemaal zien en hopelijk allemaal hier vertellen. En ondanks alle vraagtekens hebben we er toch zin in! Want we beseffen allemaal dat we een bijzondere en onvergetelijke reis tegemoet gaan! We vinden het ook erg leuk en bijzonder dat zoveel mensen met ons meeleven dus we zullen proberen u goed op te hoogte te houden! Groetjes van Rianne, Ylonka, Sjoerd, Wim, Nienke, Sanne, Klariena, Jan, Kirsten, Daphne, Iris, Lotte, Rosanna, Femke, Roald, Marlies, Arie Bart, Leander, Piet, Jari en Maaike

• 17 Juli 2015 - 15:24

Hendrikus Schokker :

Ben nieuwsgierig naar jullie belevenissen. Wij zijn met Wings Moldavië in 2014 in Borceag geweest. Een goede reis.

• 17 Juli 2015 - 15:43

Marieke Bor:

Hele goede reis toegewenst! Laat je verrassen en geniet van alle mooie momenten!

• 17 Juli 2015 - 15:59

Udo De Haas:

Een goede reis & heel veel plezier!

• 17 Juli 2015 - 19:49

Arno & Sannie:

Heel veel plezier en geniet van deze bijzondere ervaring!

• 17 Juli 2015 - 22:41

Clara Blokland-van Den Bergh:

Bij deze wens ik de hele groep veel werk- en vakantieplezier in Moldavië!
    Voor nu slaap lekker en voor morgen een goede reis!

Groetjes Clara

• 19 Juli 2015 - 11:52

Gerrit De Wit:

hallo allemaal,
    gelukkig zijn jullie goed aangekomen!! we hopen dat jullie een fijne en goed tijd mogen hebben met de mensen daar!!! geniet ervan!

• 19 Juli 2015 - 13:48

Henk Blokland:

Goede reis. Vandaag hebben we voorbeden gedaan voor jullie werkvakantie.

Groeten
    Henk Blokland

• 19 Juli 2015 - 15:06

Dicky Veenstra:

Ben benieuwd hoe jullie eerste indrukken zijn geweest. Ga ook genieten met zijn allen!
    Groetjes, Dicky

• 19 Juli 2015 - 17:27

Janny De Groot:

Hele goede tijd daar geniet van een bijzondere reis.

• 19 Juli 2015 - 19:59

Daan Vermeulen:

lieve papa hoe gaat het in moldavië .
    is het daar mooi weer.
    hier regent het veel.